19 mei 2015

Best friends

De scrapuitdaging voor mei van Cards & scrap is heel algemeen, "verwerk een grote foto op je lay-out". Oké een grote foto op een enkele pagina, dan kan ik ook deze uitdaging mooi met een mal combineren om er een dubbele layout van te maken.
In maart ben ik met Justin naar de geitenboerderij in het Amsterdanse bos geweest. Hij is op het moment in de periode dat alles wat wij doen "stom" is, zo ook dit uitstapje. Het straalt ook van de foto's af hoe stom deze middag is.
Voor deze layout heb ik van verschillende merken, stoere, natuurlijke vellen gebruikt. Dit in combinatie met chipboard embellishments en touw, maakt het tot een stoer geheel.

 
Dan nog een pagina met een colorblockmal ernaast.
 
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat de grotefoto LO bij de andere past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoihoi
    Ik vind het super leuke layouts geworden en dat stro papier vind ik ook erg leuk. Leuk dat je hebt meegedaan met deze challenge
    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen