28 mei 2015

Flovonice

Weer een leuke schets voor een dubbele layout, de sketch challenge van mei van "shopscrapmuch".
Zoveel staande foto's in een schets brengen mijn gedachte direct naar de foto's die ik afgelopen winter op de schaatsbaan heb gemaakt. Tja, bij gebrek aan natuurijs moet je toch een alternatief zoeken.
Doordat de winters ons een beetje in de steek laten de laatste jaren, maar er wel telkens leuk winterpapier op de markt komt wat je dan toch wilt hebben, heb ik wat dat betreft keuze genoeg.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de winterserie van Echo Park. Verder heb ik sneeuwlint, plaksteentje en snowflake stickers toegevoegd.














http://shopscrapmuch.blogspot.nl/2015/05/may-1-2015-sketch-y-friday-and-winner.html




3 opmerkingen:

  1. Great take on the sketch and I love the papers you used, Thanks for joining us at ScrapMuch?
    Lyne - DT
    For scrapbook inspiration follow me at Lynn’s Everyday Ideas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this double page layout! You did a great job and the color scheme really sets off your photos. Thank you so much for playing with us over at ScrapMuch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous 'wintery' page......I like how you tilted the alignment of the photo's and the snowflake border. Thanks for playing along at Scrapmuch?

    BeantwoordenVerwijderen