26 november 2015

happy school time

Cards en Scrap; Clips
Alweer een poosje geleden heb ik Justin zijn klassenfoto van 2013-2014 gescrapt op een enkele layout. Zijn "pasfoto" was blijven liggen, samen met het overige papier van de vorige layout.
Nu de scrapuitdaging van Cards & Scrap is "clips", kan ik deze materialen hier goed voor gebruiken.
Als basis heb ik een willekeurige schets van het internet geplukt, die later totaal niet meer in het eindresultaat terug te vinden is....
De randjes van de foto heb ik met zwarte stazoninkt bewerkt. De randen van de papiervlakjes zijn geraspt of met een pons bewerkt.
De bovenkant van het paperclippapier heb ik tapevrij gelaten, nu kan ik hier mooi alle tafel- en deeldiploma's van dit schooljaar achter stoppen. Mochten deze bekeken willen worden, dan kun je ze er makkelijk achter vandaan halen.
De datum heb ik met een dymo lettertang gemaakt. Omdat de letters wit zijn en wegvallen op de gele tape, ben ik hier zachtjes met een zwart stazoninktkussen overheen gegaan.
Ookal heb ik al paperclip papier gebruikt, ik heb nog 2 echte paperclips geplaatst om de layout af te maken en geheel aan de challenge te voldoen.

 

2 opmerkingen: