14 november 2015

Monument

Stuck Sketches; November 1 2015 Challenge Reveal
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de "Granola" collectie van Basic Grey.
Eerst heb ik op de zwarte achtergrond met behulp van modeling paste en een sjabloon op verschillende plaatsen `stenen`aangebracht.Toen dit droog was ben ik er met bruine distressinkt overheen gegaan omdat ik de stenen te wit vond.
Daarna heb ik met een sjabloon en verf de cirkels gemaakt.
De randen van de foto´s en de papiervlakken zijn bewerkt met bruine stazon inkt.
Nadat de witte stickers tbv de titel opgeplakt waren ben ik hier met een tool met bruine distressinkt overheen gegaan voor het bruine effect.
Links onderaan heb ik een stukje `mash` aangebracht.
Als laatste de bruine lijnen aan de buitenkant met een posca stift getekend.

 
En zoals ik zo vaak doe, heb ik ook deze keer een colorblock naast deze enkele pagina gemaakt.
 


5 opmerkingen:

  1. Great job, I love your masking., And color tones. Thank you for joining us Stuck?! sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the texture and layering in your layout! Great colour combo too! Thanks for playing along with Stuck?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love - the brick work is awesome!! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches Hugs Sarah x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the masculine feel to your page and great background effect. Thanks for playing along with Stuck?!

    BeantwoordenVerwijderen