22 november 2015

Outdoorpark

Dutch Dares; Schets #98
Een schets voor 1 foto op een enkele pagina, zoals jullie van mij gewend zijn heb ik daar een colorblock naast geplaatst om toch meerdere foto's van dit onderwerp te kunnen verwerken. Dit keer heb ik een sjabloon van Toga gebruikt.
Maar goed... voor de schets heb ik de tekst direct onderaan het cardstock geprint.
Het designpapier en de rubons komen van Prima Marketing.
Nadat de tekst geprint was het ik de rubons aangebracht en daarna de vlakken en de foto. De sterren zijn uit het designpapier geknipt.
Rondom heb ik uit de losse hand, met een zwarte fineliner een rand getekend.

 
En tot slot het colorblock.

5 opmerkingen:

  1. Gave layout heb je gemaakt met deze leuke sketch, heb hem gelijk opgeslagen!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan Esther en leuk om te zien dat je van onze Dutch Dares schets ook prima een spread kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Dares schetschallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layout heb je met de schets gemaakt! Leuk verhaal! En de pagina met het colorblock maakt het plaatje compleet!!! Bedankt voor het meedoen met Dutch Dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren bij elkaar, staat ook weer bij mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen