06 november 2015

Parc Natural del Delta de l'Ebre

Let's scrap;  sketch 11-1-15
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van "the pier" collectie van Crate Paper.
Omdat er op de rechter pagina een enveloppe zit om dingen in te schuiven, kon ik deze schets goed gebruiken voor een vakantie pagina. Ik maak in de vakantie altijd een reisverslag, van elke dag maak ik een pagina met het verslag van deze dag erop verwerkt. Dit verslag kon ik nu mooi op de voor en achterkant van een mega tag plakken en samen met de fietsroute achter de schuine stroken schuiven.
Op de linker pagina heb ik een schuine strook uit het achtergrondpapier gescheurd, hierachter heb ik een restje van een ander vel geplakt. De kruizen zijn erop geborduurd.




12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A stunning layout & awesome details... I love what you did with the lovely bright chevron paper and your creative use of the sketch!
    Thank you so much for sharing with us at Let's Scrap! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, ik vind t idee om die kruizen te borduren geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk, ik vind t idee om die kruizen te borduren geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely perfect take on the sketch at Let's Scrap. So glad you joined in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow you did an awesome job with the sketch. Love the torn paper and string on the left and the great Chevron Paper. Thanks for creating with us at Let's Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk dat je altijd een reisverslag maakt tijdens de vakantie, kwam inderdaad goed van pas bij deze sketch ! Bedankt voor het meespelen bij Let's scrap sketches !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great layout, that chevron paper really pops too!! Thanks for playing along at Let's Scrap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love that you have your route map on there. The lacing is wonderful too. Thanks for joining us at Let's Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic use of the sketch! Thanks for playing along with the Let's Scrap 11.01.15 sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke clusters, en goed idee om je verslag zo te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen