21 maart 2016

Denmark

BoBunny; March Blog Sketch Challenge.
Voor deze schets heb ik gebruik gemaakt van de "boardwalk" collectie van BoBunny.
Als achtergrond heb ik een donkerblauw vel cardstock genomen, hier heb ik in het midden een mat uit gesneden welke ik later achter mijn foto heb gebruikt. Je ziet niets van het "gat" omdat er een geel Bo Bunny vel overheen is geplakt. Van dit vel is rondom een halve centimeter af gesneden.
Op het gele vel heb ik met behulp van een sjabloon en distressinkt de cirkels geïnkt.
De rode zigzaggen heb ik eerst geprikt en daarna geborduurd.

 
March 2016 BoBunny Sketch Challenge by Megan Gourlay for BoBunny using the Soiree Collection & Postale Stamps
 
 
 
Naast deze enkele pagina heb ik nog een colorblock gemaakt met behulp van een "Make Me" sjabloon. Ook hier heb ik uit het blauwe cardstock een groot vlak uit het midden gesneden, dit papier heb ik gebruikt om de verschillende blauwe vlakjes en matten te maken. 

1 opmerking: