25 mei 2016

Playa Blanca

Bo Bunny; May Blog Sketch Challenge.
Wat een leuke schets deze maand!
Een colorblock, daar kan ik ook nog eens makkelijk een dubbele layout van maken.
Ik heb mijzelf wel extra uitgedaagd door met de "Forever young" collectie aan de slag te gaan.
Ik heb deze collectie al een hele poos geleden gewonnen, echt een hele vrolijke serie, maar niet de kleuren waar ik snel mee aan de slag zou gaan.
Nu dus wel!
Als achtergrond heb ik gebruik gemaakt van 2 vellen wit cardstock.
De titel "Playa Blanca" is van houten lettertjes welke ik met een paintmarker wit heb gemaakt.
De titel "de oude haven" zijn rubons. De lintjes onderaan de layout komen uit mijn "voorraad".
De rest van het papier en embellishments komen allemaal uit de Forever young collectie van Bo Bunny.
Om de rechte lijnen te benadrukken en alles extra van de witte ondergrond los te laten komen, heb ik alle randen met zwarte stazoninkt bewerkt.

 


 

1 opmerking: