08 oktober 2016

November 2005

Voor het "dagboek" van de maand november in 2005 heb ik weer gebruik gemaakt van een voorgedrukte kalenderpagina. Nu in Word de tekstjes in een tabel getypt en printen (op kladbladen), passen en meten tot alle teksten in de hokjes komen.
Ik vond het een te grote uitdaging om ook de nummers van de datum in de juiste vakjes te printen, daarom heb ik deze later met rubons toegevoegd. Ook de titel "november 2005" is met rubons aangebracht.
Het scrapvel wat als basis is gebruikt komt uit de "botanical" collectie van Fancy Pants. Van deze serie had ik ook nog een velletje rubons liggen, hiervan heb ik kleine stukjes gebruikt om tussen te tekst een beetje kleur op de pagina aan te brengen.
Voor de pagina naast de kalender heb ik ook gebruik gemaakt van diverse vellen van Fancy Pants. Ook hierop heb ik weer een paar rubons toegevoegd op de "kale" plekken. De nummers voor de data op de foto's komen uit een stickervel van Basic Grey.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten