01 oktober 2016

One lazy day

My Creative sketches; September sketch!
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de "wild adventure" collectie van Bo Bunny.
Het is makkelijk om met alles uit 1 collectie te werken omdat alle kleuren van het papier, de stickers en de letters perfect bij elkaar passen.
De tekst heb ik op een restje papier geprint en daarna in strookjes gesneden.

 
 
Omdat wij in dierentuinen altijd veel (te veel) foto's maken, die meestal allemaal te leuk zijn om niet af te drukken, zit ik ook van deze dag met een hele stapel foto's. Ik heb er daarom voor gekozen om naast deze layout een snelle, eenvoudige layout te maken waarop ik 9 foto's kwijt kan. Een hele eenvoudige manier van scrappen, maar ik blijf de layout leuk vinden om te gebruiken.
 


2 opmerkingen:

  1. Wow! So cool page! Thank you for playing along with My Creative Sketches:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an amazing layout! Love the photos! Thank you for playing along with us at My Creative Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen