02 oktober 2016

#Pretty

#CreatingWithSketches
Creative scrappers sketch 299.
Yes! Een schets waarbij ik weer wat foto's van 2005 kan verwerken, zo kom ik echt langzaam maar zeker door dit jaartal heen gewerkt.
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van een hele oude papiercollectie "delightful Life" van Crea Motion. Bij de kleuren van de foto's moest ik gelijk aan de kleuren van dit papier denken.

 
 
 
Ik had van deze zelfde dag nog 2 foto's liggen. Hiervoor heb ik een layout gemaakt waarvoor ik dezelfde basis heb gebruikt als bij de andere pagina. Alleen de laatste laagjes heb ik veranderd waardoor er een andere compositie is ontstaan, maar welke prima naast de andere in een album kan.
 

 

3 opmerkingen:

  1. Wow! Fabulous job on both of your pages!! Thanks for playing along with us at Creative Scrappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely take on the sketch! So glad you joined us at Creative Scrappers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely layout. A great take on the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen