02 januari 2017

Moose

Let´s get sketchy: Guest designer call.
Deze layout heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets voor een oproep van "gast designer".
Ik dacht: "laat ik het eens proberen".

Voor de layout heb ik gebruik gemaakt van de "heaven sent" collectie van BoBunny. Al een oude collectie waar ik nog een paar hele vellen en veel restjes van had liggen. Door de vlinder in de schets kwam ik bij deze collectie uit.
De grote vlinder is een die cut en de vlinders in de rondjes zijn gewoon stickers, 2 hiervan heb ik met foamtape opgeplakt zodat er wat meer reliëf ontstaat.
De zigzaglijnen zijn rubons uit dezelfde collectie.
De zwarte letters komen uit mijn "diverse" voorraadje.

 
 
Heb je ook zin om met deze schets mee te doen aan deze Gast designer oproep?
Dat kan nog tot 10 januari.
Meer informatie vind je via onderstaande link.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten