11 januari 2017

Vildmarkslekplats

Let's scrap sketches; 1-1-17.
Wat een heerlijke schets voor veel foto's. En er hoeft nog eens niet veel van de foto's af gesneden te worden ook.
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de "Fern & Forest" collectie van Little Yellow Bicycle.
Het frame over de eerste foto is uit een designvel gesneden, het is een randje van een halve centimeter.
De stroken komen ook van verschillende designvellen, de titel die in het papier zit kwam bij deze foto's wel heel goed van pas. Omdat er geen onbedrukt stukje van dit zelfde papier is heb ik voor de rechter pagina een bedrukt stukje gebruikt. Hierop heb ik bijpassende stickers van een boom en het wolkje op geplakt. Zo zijn de bedrukkingen die ik niet wilde mooi weggewerkt.
Tussen de stroken heb ik touw geplakt.
De subtitel heb ik met een Dymotang gemaakt.
Het cluster aan de rechterkant is gemaakt van restjes papier, stickers en een diecut schrijfblaadje. Het "Säfsen" heb ik uit een reisfolder geknipt en met foamtape op geplakt, zo komt het een beetje omhoog.


3 opmerkingen:

  1. Wow that looks like it was a lot of fun. Great use of colours! Thanks for joining Lets scrap sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your photos work so well with colours in your Layout! Thanks for joining us at Let's Scrap Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Job! love the action shots, what a fun looking day! So glad you could play along with Let's Scrap this month :)

    BeantwoordenVerwijderen