26 januari 2017

vliegen als Superman

Stuck?!: January 15 2017 challenge.
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van een hele oude papiercollectie (ongeveer net zo oud als de foto's) van Déja Views, Little ones.
De kleuren combineren perfect met de foto's.
Omdat ik de lege ruimte wit wilde laten heb ik besloten om er 2 randen omheen te maken, zo wordt het lege vlak wat kleiner.
De titel is gemaakt van Tim Holtz letters, doordat deze best dik zijn geven ze meer "spanning" aan de layout.
Het meest trots ben ik op het Supermanlogo. Dit is de eerste keer dat ik een PDF plaatje om heb gebouwd naar een snijbestand. En dat in 3 verschillende laagjes (kleuren). Het heeft even wat tijd gekost, maar nu weet ik voor een volgende keer hoe het werkt, hoop ik. Zo blij dat mijn Brother Scan 'n cut dit allemaal begrijpt en uit kan snijden.
Om het zwart in de titel en in het logo nog een keertje terug te laten komen, heb ik met rubons de drie sterretjes aangebracht.

 
 
 
Omdat ik van deze foto's nog een hele serie had liggen, heb ik hiermee direct nog een pagina gemaakt. Zoals ik vaker doe, heb ik een layout-mal gebruikt om zo op een snelle manier, veel foto's te kunnen verwerken. Ik moet toch een keertje door al mijn foto's heen zien te komen. Maar dat is niet de enige reden. Het werken met layou-mallen vind ik gewoon heel leuk om te doen, en de resultaten zijn eigenlijk altijd mooi.
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. No matter that the papers are from an older collection, they work perfectly with your little Superman. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGoodness, what a darling little guy! Love the Superman accent, and the colors are perfect! I, too, love to use older papers. So happy you played with us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness how sweet! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your layouts make me smile, how cute. Thanks for joining us at Stuck?!Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave Superman layout heb je gemaakt!! Dat logo is echt perfect!! Bedankt dat je hebt meegedaan met Stuck?! Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen