18 februari 2017

I will always love you

Rochelle Spears; February sketch challenge.
GrandDiva's Scrappy place; "Scrap the lyrics" challenge.
Deze twee challenges heb ik op 1 layout gecombineerd. Hiervoor moest ik 1 foto hebben voor de schets, deze foto moest ook nog bij de titel "I will Always love you" passen. Zo kwam ik uit op een foto van mij samen met Justin. Deze layout kan ik mooi gebruiken als voorpagina voor zijn 2006 album.
Ik heb gebruik gemaakt van de papiercollectie "New beginnings" van Webster's pages. Hiervan had ik nog heel veel restjes liggen, deze kon ik perfect gebruiken voor de rondjes en de banners.
Het hart heb ik met een sjabloon getekend en uitgeknipt.
Om meer diepte in de layout te krijgen heb ik alle randjes met donker paarse inkt af gewerkt. Het donker paars komt terug in de rand van cardstock rond de layout.
De titel heb ik met de Brother Scan n cut uitgesneden. Het woord Always heb ik van internet gehaald en omgebouwd tot een snijbestand. De rest van de titel is gewoon een lettertype uit het Brother bestand.
De blauwe hartjes zijn rubons.

 
 
February "Scrap The Lyrics" Challenge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten