16 juni 2017

Kijk ze kijken

Vandaag is mijn 2e "gast design layout" geplaatst bij Let's get sketchy.
http://letsgetsketchy.blogspot.nl/2017/06/june-15-sketch-challenge.html

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de Safari collectie van Bo Bunny, aangevuld met cardstock en uni papier uit mijn voorraadje "overig papier".
Met behulp van een sjabloon heb ik de zeskantjes uitgetekend en gesneden.
De titel heb ik met verschillende letters gemaakt. De "Kijk" zijn witte chipboardletters, deze heb ik met alcoholinkt gekleurd. "ze" zijn gewoon stickers. En "kijken" zijn houten letters, deze heb ik met bruine distressinkt gekleurd en daarna met paperglaze afgelakt.

 
Van foto's uit de dierentuin heb ik er altijd (veel te) veel, dus heb ik er gelijk een extra pagina naast gemaakt. Met behulp van een sjabloon zijn de foto's in zeshoeken gesneden zodat het in de stijl van de naastliggende pagina blijft.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten