02 juni 2017

Relax

Deze maand ben ik gastdesigner bij Let's get sketchy, en daar ben ik best een beetje trots op!
Er staat een hele introductie over mij op hun blog http://letsgetsketchy.blogspot.nl/2017/06/june-1-sketch-challenge.html

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de Seashore collectie van K&Company.
Deze collectie bestaat behalve uit papier ook uit heel veel leuke embellishments. Zo komen de tag, de paperclip, de chipboard en stickers, allemaal uit dezelfde collectie, dat maakt het combineren we heel erg makkelijk.
De "vlekken" heb ik gemaakt door een sjabloon te vullen met glassbeads (een pasta met glaskorreltjes erin).

 
 
Omdat ik van deze serie nog veel meer foto's heb liggen, ben ik direct aan de slag gegaan met de pagina naast deze layout. Met behulp van een layoutmal is dit een hele strakke pagina geworden, maar de embellishments maken het dan weer een beetje speels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten