09 februari 2018

Love

A2Z scraplets; February challenge, moodboard.
Omdat dit moodboard veel roze, Love en valentijn bevat, was het best lastig een foto erbij uit te kiezen. Over het algemeen heb ik Jongens of outdoor foto's. Maar ik heb ook nog een hele serie foto's liggen van een weekendje Helgoland van een paar jaar geleden. Laten daar nou heel veel lieve foto's van jonge zeehondjes bij zitten.
Nu nog een schets uit mijn map trekken en papier met veel roze opzoeken. Hierbij ben ik uitgekomen bij de Bittersweet collectie van Basic Grey.
De chipboard hartjes heb ik met Inka gold gekleurd.
Verder nog wat washi tape aan de layout toegevoegd om het iets stoerder te maken.
De titel love is een sticker, deze was niet de juiste kleur, dus deze heb ik met een stift gekleurd.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten