03 juni 2018

Catch of the day

http://kcclayoutchallenges.blogspot.com/2018/06/lm-398-stash-busting-paintsmists.html
Deze maand ben ik gastdesigner bij "Lasting memories". Hiervoor zal ik de komende weken elke zondag een layout laten zien die ik gemaakt heb met de challenge van de week.
De hele maand staat in het thema van "het gebruiken van stash".
De eerste uitdaging is het gebruiken van verf of mist op de layout, ik heb gekozen voor acrylverf. Dit heb ik gebruikt om de randen van het papier en de foto's mee te bewerken.  De spetters zijn met behulp van een sjabloon en dezelfde verf aangebracht. Ook de houten vis heb ik met deze verf gekleurd.
Voor de linkerpagina heb ik als basis een schets van het internet gebruikt. Voor de rechterkant heb ik een layoutmal gebruikt.
De titel heb ik met behulp van de Cricut uitgesneden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten