23 september 2018

Cool Kid

De Scrapkit "Boys Rule" van Cocao Vanilla ligt alweer een poosje onaangeraakt in de kast, maar nu komt deze perfect van pas! Ik heb de inspiratie van 2 challenges gecombineerd en hier een lay-out mee gemaakt. Op de webshop van PaperIssues staan heel veel leuke, gratis snijbestanden, hier heb ik de cirkel van gebruikt. Het idee van een cirkel in combinatie met de knoopjes ben ik al eens online tegen gekomen en heb besloten dit op mijn manier op een lay-out te verwerken.

Scrap the boys; September challenge, Hello baby!
http://scraptheboys.blogspot.com/2018/09/september-challenge-hello-baby.html

Paper Issues; Free file
https://www.facebook.com/PaperIssues/photos/oa.2152044021700893/2082512245115408/?type=3&theater

Naast deze lay-out heb ik nog een extra pagina gemaakt. Ik heb hiervoor weer eens een lay-outmal uit de kast gehaald welk ik al een hele poos niet had gebruikt.



2 opmerkingen:

  1. Your sweet Bubba looks right at home in his cut file frame and the stars and buttons work well to embellish. I can see why you made a second page, so as to include all the extra sweet photos. Lovely work. Thanks for joining us at Scrap the Boys.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He is such a cute baby. I love both these pages, great use of the cut files. Thanks for joining us at STB!

    BeantwoordenVerwijderen