30 september 2018

Hiking boots

Soms kom je op het internet een lay-out tegen die je gewoon moet liften. Als je dan ook nog dezelfde materialen hebt liggen is dat helemaal super. Zo heb ik ook deze lay-out schaamteloos gelift, al voelt het soms wel een beetje als stelen.

Voor de voetstappen heb ik een plaatje omgezet naar SVG en deze uitgesneden met de Brother Scan'nCut. Daarna heb ik het resultaat met transparante inkt en embossingpoeder bewerkt.
De "ruitjes" zijn met een malletje uit cardstock gestanst.

Vind je deze layout en de collectie "Mountain Air" van Kaiser Craft ook zo leuk? Dan kun je aanschuiven bij de workshops die ik hiermee geef. Kijk voor een overzicht van mijn workshops op https://www.facebook.com/essiesscrappen


Om weer extra veel foto's naast deze lay-out te verwerken, heb ik maar weer eens een colorblock gemaakt.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten