25 oktober 2018

Fun day

Ook deze maand ben ik weer aan de slag gegaan met de "Freaky fast formula" van The scraproom. Altijd een lekkere snelle manier om een lay-out te maken.
Ik heb een setje restjes papier van Doodlebug genomen om de voorgeschreven vlakjes te snijden. Dan een beetje schuiven, plakken, foto's en embellishments toevoegen en klaar.


Nu nog een pagina ernaast maken. Op internet kwam ik een leuke lay-out, gemaakt met een sjabloon tegen. Nu heb ik veel mallen, maar deze dus net niet. Het blijkt een digitale te zijn, en het lukte mij niet om er een snijbestand van te maken. Dan maar op de creatieve manier. Een vaag printje kunnen maken, hiervan een malletje voor de benodigde onderdeeltjes kunnen snijden en dan puzzelen maar. Het is even werk, maar ik ben best tevreden over het resultaat. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten