17 augustus 2015

Life is an adventure

Voor de "August sketch challenge" van Bo Bunny heb ik onderstaande enkele layout gemaakt. Ik denk dat ik er nog een dubbele layout van ga maken door er een colorblock naast te plaatsen.
Voor deze layout heb ik natuurlijk gebruik gemaakt van BoBunny materialen.
* Achtergrondpapier; Double dots collectie
* Papier, stickers, jewels en noteworthy; Zoology collectie
* Sterren geknipt uit een scrapvel; Camp a lot collectie
* Zig zag rubons; Country Garden collectie
Eerst de randen van het achtergrondpapier inkten en aan de linkerkant van het vel inkt aanbrengen  met behulp van een sjabloon. Rechts onderaan heb ik een sjabloon met pootjes gebruikt.
2 strookjes papier scheuren, op 1 strookje de tekst printen. Een noteworthy kaartje en een bordersticker toevoegen en alles aan de rechterkant opplakken. Foto's toevoegen. Sterren knippen en deze over de pagina verdelen. Nu nog wat bling toevoegen, de titelsticker opplakken en de zigzag rubons krassen.

 

2 opmerkingen: