08 december 2015

Let's make a splash

Bo Bunny; December blog sketch challenge.
Voor deze schets heb ik gebruik gemaakt van allemaal restjes van verschillende zomerse collecties van Bo Bunny. Voor de achtergrond heb ik wit en geel cardstock gebruikt.
Door de randen van de papiervlakken en de foto's met zwarte inkt te bewerken krijg je meer diepte in de layout en wordt het geheel minder flets.
Het woord "splash" heb ik eerst met behulp van een sjabloon met potlood getekend. Dit heb ik met een lijmpen over getrokken en met glitter bestrooid.
Door "dew drops" te plaatsen heb ik het gespetter in het water willen benadrukken.


 


 

2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee, die letters met glitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love how you did the letters! And everything combines to give your layout a nice watery look!

    BeantwoordenVerwijderen