01 juli 2017

Nipp Fjället

1 juli dus een nieuwe schets bij let's scrap!
Als designteamlid heb ik ter inspiratie alvast een layout gemaakt.
Als je ook eens mee wilt spelen en een leuke prijs wilt winnen, kijk dan op http://letsscrapsketches.blogspot.nl/2017/07/new-sketch-7-1-17.html
Hier vind je ook nog aan aantal andere leuke voorbeelden met dezelfde schets.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van verschillende papierblokken van Craft sensations. De fletse kleuren passen perfect bij de foto's van een druilerige dag.
Om de foto's in de grote cirkel te passen heb ik gebruik gemaakt van een layoutmal.
De titel is gemaakt van witte letters, deze heb ik met bruine en groene distressinkt bewerkt.
De chipboard camera's heb ik met dezelfde inkt gekleurd.

 

2 opmerkingen:

  1. Your layout is fantastic! The way you put together that main circle with the pictures inside - so great! Love this completely! Great take on the sketch! Blessings, Jamie DT

    BeantwoordenVerwijderen