10 juni 2018

Jump

http://kcclayoutchallenges.blogspot.com/2018/06/lm-399-stash-busting-stencils-and.html
De tweede week als gastdesigner bij "Lasting memories".
De hele maand staat in het thema van "het gebruiken van stash".
Deze week is het de uitdaging om een sjabloon en pasta op de layout te verwerken.
Ik heb ervoor gekozen de pasta eerst met ecoline te kleuren, hiermee zijn de blauwe cirkels gemaakt. De Zip-a-dee-doodle collectie van Bo bunny past perfect bij de achtergrond en de foto's. 



Op de pagina naast deze wilde ik meer foto's verwerken, daarom heb ik er weer voor gekozen een layoutmal te gebruiken. Ook wilde ik de cirkels terug laten komen, dus koos ik voor een ronde mal. 

1 opmerking:

  1. I love your background work with the paints. Fabulous example of the paint challenge. Thanks for joining us as a Guest Designer this month at Lasting Memories Layout Challenges!!!

    BeantwoordenVerwijderen