01 april 2019

Get outdoors

De komende periode ga ik even niet aan de slag met een nieuwe collectie. Voor de workshop "fast & Simple" wil ik een aantal voorbeelden maken van snelle, eenvoudige lay-outs, hiervoor maak ik gebruik van materialen die al enige tijd in de kast liggen.
Voor de eerste van deze reeks heb ik als uitgangspunt de maart schets van The Scraproom gebuikt. Omdat ik nog veel lay-outs moet maken met veel journaling en er op deze schets ruimte is voor een grote foto, heb ik deze foto vervangen door een tekstvlak.
Ik heb voornamelijk cardstock gebruikt, aangevuld met wat restjes papier van de "gone camping" collectie van Carta Bella en wat houten embellishments.

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2258090510908710&type=3

Om toch een aantal foto's op de lay-out te verwerken heb ik voor de pagina ernaast voor een simpel colorblock gekozen. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten