19 mei 2019

Capture this moment

The Scraproom; Freaky Fast Formula May.
The Scraproom; Throwback sketch challenge.
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2345489778835449&type=3

Voor deze dubbele lay-out heb ik voor elke pagina een andere challenge gebruikt.
Voor de linker pagina heb ik eerst alle onderdelen van Freaky Fast Formula uit verschillende soorten papier gesneden. Daarna een foto toegevoegd, alles heen en weer geschoven en opgeplakt.
Als laatste nog een titel en wat embellishments toegevoegd.



Voor de rechter pagina heb de "Throwback" schets als uitgangspunt genomen. Voor de challenge moet ik op de lay-out iets gebruiken dat al meer dan een jaar in mijn voorraad ligt. Ik heb een label en wat hotfix sterretjes toegevoegd die al heel lang in de kast liggen en prima bij het papier passen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten