26 september 2019

Look at This

Jawel, een nieuwe collectie is aangebroken om weer 5 dubbele lay-outs mee te maken. Dit keer is het de Happy Trails collectie van Simple Stories. Ook deze 5 voorbeelden worden de basis voor een scrapliftworkshop, deze wordt gegeven op zaterdag 16 november.

Voor de eerste pagina heb ik de "Freaky Fast Friday Formula" van The Scraproom gebruikt. Deze formules vind ik altijd superleuk om mee te werken. Het is een kwestie van alle onderdelen uit verschillende vellen snijden, foto toevoegen, een beetje schuiven en plakken maar.
In dit geval vond ik te veel "lege ruimte" dus heb ik de achtergrond met behulp van een sjabloon en distressinkt gekleurd. Verder een grote titel uitgesneden met de Brother en wat stickers en pearls toegevoegd.



Voor de pagina ernaast heb ik een Pocket page layout gemaakt, alleen heb ik de onderdelen niet in mapjes geschoven, maar de gewoon op een achtergrondvel geplakt. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten