15 december 2019

Seaside adventure

Kaiser Craft challenge; https://kaisercraftblog.com/2019/12/07/challenge-13-layers-and-clusters/

Voor de challenge van KaiserCraft was het de bedoeling om een lay-out te maken met laagjes en clusters, natuurlijk moest er ook materiaal van dit merk worden gebruikt. Ik heb voor deze uitdaging de "Uncharted waters" kit aangebroken. 
Voor de challenge lay-out heb ik als uitgangspunt een schets van Pinterest gebruikt. Voor de pagina ernaast heb ik maar weer eens voor een colorblock gekozen. 
Ik ben gek op het papier van KaiserCraft, het enige nadeel is dat het erg dun is en daardoor erg snel rafelt tijdens het snijden met een snij-apparaat. Dit keer heb ik besloten mij hier niet al te druk om te maken en heb ik alle randen nog extra met een distresser bewerkt. 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten