11 januari 2020

Play in the sun

Sketch 'n Scrap #192;

Vandaag een papierpakketje van Noor design aangebroken "Summer Vibes". Ik blijf het jammer vinden dat er verder geen embellishents bij het papier uitgebracht worden, maar in dit geval zit er wel een super leuke bloemen stans bij de collectie. Deze heb ik dan ook gelijk gebruikt.
Van de zomerkleuren word ik helemaal vrolijk, maar ik vond het wel erg zoet. Door met zwart cardstock te werken worden de kleuren wat meer "mijn ding".

http://sketchnscrap.blogspot.com/2020/01/sketch-n-scrap-192.html



5 opmerkingen:

  1. Great take on the sketch and perfect embellishing! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful layouts! Love the pretty Summer colors and Summer vibes on these! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the papers you used and those flip flops!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The black background definitely makes the colors pop on this fun layout! Great take on the sketch. Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your paper choices as well as the embellishments. Bright and beautiful! Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
    Sharon Fontenot
    higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen