12 april 2020

Beautiful

http://sketchnscrap.blogspot.com/2020/04/sketch-n-scrap-198.html
Vandaag eens lekker aan de slag met een leuke sketch challenge van Sketch'n scrap. Ook heb ik een nieuwe kit aangebroken, waarmee ik weer minimaal 5 lay-outs wil gaan maken. De "Hello Today" collectie van Kaiser Craft.
Als aanvulling op de kit heb natuurlijk cardstock gebruikt, maar ook houten embellishments die ik nog in mijn voorraadje had liggen.
Voor de pagina ernaast heb weer een colorblock gemaakt, gewoon, omdat ik die altijd heerlijk vind om scrappen.









4 opmerkingen:

  1. Such a stunning layout!! I love both pages! Beautiful pictures!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous with the black background. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really do love this layout. I love the way you made everything pop with the black background. Mats are so well done. Just plain great!!! -sharon D/T Sketch N Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing photos and love your embellishing! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen