04 mei 2021

Brantome

Ik ben weer begonnen met een nieuwe collectie, dit keer de "Safe Travels" van Simple Stories. En wat is deze collectie mooi!!! Toen ik het bestelde was ik een beetje bang dat er erg veel roze in zou zitten, veel mensen vinden dat geweldig, maar dat is niet zo mijn ding, maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, het zijn allemaal hele mooie keuren. Ik heb behalve het papierpakket met het bijbehorende stickervel, ook de foamstickers en de die-cuts tot mijn beschikking. Het wordt dus geen enkel probleem om hier 5 lay-outs mee te gaan maken. 

Voor deze eerste lay-out heb ik voor de linker pagina de May challenge van Scrap our stash gebruikt. Een scraplift, daar houd ik wel van.                                              http://scrapourstash.blogspot.com/2021/05/may-2021-remix-challenge.html.







5 opmerkingen:

  1. Great use of the collection! Like that you made it into a double with the grid style page to it. Thanks for playing along with us at Scrap our Stash! Greetings from Sweden /Karin D, DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great layout for this challenge! Love the colours. Thanks for playing along at SCRAP OUR STASH - DT Gail (from Canada)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You rocked that challenge. Love your take on it. Your textures and patterns are wonderful. Thanks for joining us at Scrap Our Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fun page! I love the colors you chose! Thanks for joining us at Scrap Our Stash!

    BeantwoordenVerwijderen