26 februari 2022

Explore

Ik heb nog een paar lay-outs te gaan en dan is mijn vakantie album va 2014 helemaal klaar, maar die laatste foto's blijven op de een of andere manier altijd liggen. Dus nu maar eens zo'n setje gepakt en hierbij het juiste papier gezocht in mijn voorraadkast. Het zijn de resten van de "Souvenir" collectie van Bo Bunny geworden. Voor de rechter pagina had ik al een schets uitgezocht van "Scrap our stash", dan werd het nog een uitdaging om de rest van de foto's, mijn tekst, entreekaartjes en folders op de andere pagina kwijt te kunnen. Omdat dit niet allemaal ging passen heb ik een uitklap gemaakt, hierachter zitten de tekst en een insteekmapje voor folders verwerkt. 



http://scrapourstash.blogspot.com/2022/02/february-2022-sketch-challenge-reveal.html




 

1 opmerking:

  1. Both layouts are GREAT! Thanks for playing along at SCRAP OUR STASH - DT Gail

    BeantwoordenVerwijderen