27 maart 2022

Waar het allemaal begon

Ik heb op dit moment geen nieuwe collectie liggen om mee aan de slag te gaan, dus een mooi moment om eens wat lay-out te gaan maken met de materialen die ik in de kast heb liggen, en dat is genoeg. 
Dit is gelijk een mooie gelegenheid om sketch challenge van Scrap our stash toe te passen. Hier een leuke foto bij gezocht en bijpassend papier. Omdat ik alleen het tennisballenpapier had, heb ik er verder allemaal bijpassende kleuren van andere merken en cardstock bij gezocht. Daar wat leuke embellishments en letters bij gezocht en snijden en plakken maar. 
Voor de rechter pagina had ik nog 3 bijbehorende foto's van deze serie over, hier heb ik als uitgangspunt een schets bij gezocht op Pinterest.  


http://scrapourstash.blogspot.com/2022/03/march-2022-sketch-challenge-revealed.html





1 opmerking:

  1. Great that you used tennis ball background paper. And that you made into a 2 page layout. Thanks for playing along at SCRAP OUR STASH - DT Gail

    BeantwoordenVerwijderen